Bloog Wirtualna Polska
Są 1 272 194 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

.....

czwartek, 01 listopada 2012 13:24

Hejka co tam u was w szkole? Bo u mnie fajnie aż cztery dni wolnego cieszycie się? Bo ja tak!! No jak wiecie moi fani to adam i kuba zdrójkowscy więc wstawie ich zdjęcia może będą nowe na internecie :)

W komach piszcie którego wolicie :)

 

Adam Zdrójkowski :)

:)

Jakub Zdrójkowski :)

:)

Razemm :)

Dzięki Alaa :)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (3) | dodaj komentarz

scullcandy

poniedziałek, 29 października 2012 17:14

Hejka co tam u was? a w szkole jak? Bo u mnie super ostatnio rozmawiałam przez facebooka z Jakubem Zdrójkowskim jednym z moich ulubionych fanów!!!!!

Jak obiecałam to pokaże wam jeszcze kilka zdjęć skullcandów!!!!     :)

Piszcie w komach numerki słuchawek które najbardziej wam sie podobały :)

1.

2.

 

 

3.

4.

5.

 

Dzięki Alaa :)


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

MOI IDOLE

czwartek, 25 października 2012 21:40

Hejka co tam? a w szkole jak? Pokaże wam zdjęcia moich idoli??? Mam nadzieje że już wiecie kto to jest?? :)

Adaś i Kubuś Zdrójkowscy!!!!!!!!!!!!

 

 

JA ICH KOCHAM!!!!!

 

ALAA :)

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

SKULLCANDY

środa, 24 października 2012 15:04

Hejka cotam? a w szkole? bo u mnie spoko pokaże wam fajne fotki słuchawek ok?

SKULLCANDY!!!!!

Które najbardziej wam się podobały piszcie w komach???

 

Alaa :D


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (5) | dodaj komentarz

Bracia zdrójkowscy

sobota, 20 października 2012 21:16

Skoro lubicie Adam i Kube Zdrójkowskich   to pokaże wam kilka zdjęć i opis Zapraszam!!!!

 

Adam i KUba mają 12  lat. Urodzili się 2000 roku w Warszawie. W wieku kilku lat poszli na castingi i wygrywali. Zagrali w Rodzinie zastępczej w Ciacho i Adam zagrał w Rodzince.pl a Kuba zagrał jego kolege.Zapraszam do obejrzenia zdjęc!!!

 

 

 

 

Adam :D

 

 

 

 

Kuba :D

 

 

 

Razem :D

 

 

Dzięki Alaa <3

 


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (4) | dodaj komentarz

sobota, 18 listopada 2017

Licznik odwiedzin:  4 318  

Kalendarz

« listopad »
pn wt śr cz pt sb nd
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Archiwum

O moim bloogu

Będę pisać o gwiazdach seriali.

Kategorie

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 4318

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Ale seriale

Pytamy.pl